Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Golden sun

2021. május 25. - Hartmann Zille

Elkelt! 

Ez a Golden sun medál ugyanúgy beletartozik a "muszáj elkészíteni" kategóriába, mint a csavart háromszög medál volt annak idején! Már alig vártam, hogy megvehessem a Swarovski gyöngyöket és a színben hozzá illő egyéb gyöngyöket. Mintám nem volt, de úgy gondoltam, hogy megy ez nekem kép alapján is. Nem volt egyszerű!!! Többször visszabontottam, újra számoltam, megint neki kezdtem. Aztán lett egy kerékabroncsra emlékeztető valami. 

img_20210425_102413.jpg

img_20210425_102438.jpg

A technikai rész eddig egyszerű volt, most jött az érdekesebb része: a minta kitalálása. Tudtam, hogy kétoldalasan kell megfűzni és a végén a legnagyobb Swarovski gyönggyel összefogni a két oldalt. Csak mikor, melyik, hány szem gyöngy, stb. Izgalmas volt mindezt kitalálni.

Íme az eremény:

img_20210516_161710.jpg

dsc03596.JPG

img_20210516_160204.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr2816571444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása