Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Karácsonyi fényfüzér

2017. november 21. - Hartmann Zille

Elkészítettem az első textilgömbös karácsonyi fényfüzért. Persze megint változtattam a megszokott eljáráson. Ragasztó helyett ruhakeményítőt használtam; spárga helyett vastagabb és vékonyabb színes fonalat; és egy lufira több színt is feltekertem. Miután megszáradtak a gömbök néhány lufi úgy döntött, hogy nem pukkan ki miután levágtam a bogóját. Volt olyan lufi ami csak akkor vált el a fonaltól mikor már bekapcsoltam a füzért. Sajnos a videót nem tudtam feltölteni, és néhány képet sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr8213345205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása