Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Katica fülbevaló

2017. október 31. - Hartmann Zille

Elkelt!

Először megrajzoltam a mintát utána megfűztem, de nem tetszett ezért változtattam rajta. Megfűztem, de ez sem volt az igazi. Megint átrajzoltam, ezt is elkészítettem. Ez már tetszett!

Így készítettem neki egy párt, mert párosan szép az élet.

 

katica_fulbevalo.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr2013121476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása