Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Kupolás medál szett

2021. június 06. - Hartmann Zille

Eladó!

Megint superduo gyöngyökkel dolgoztam! Nagyon jó ezzel a fajta gyönggyel ékszert fűzni. Kísérleteztem, próbáltam más fajta gyöngyökkel összerakni. Nem tetszett, lebontottam. Új mintát próbáltam. 

Ez lett belőle!

Fél gömb kicsi csücskökkel és a hátulján csipkés mintájú hálóval és édes, kis fülbevalók.

Méretei:  Medál: átmérője: 3,3 cm; Magassága: 1 cm

               Fülbevalók: átmérője: 1,3 cm

Ha szeretnéd kérheted fülbevaló nélkül is!

Ha szeretnéd kérheted csak a fülbevalókat is!

img_20210516_160333.jpg

img_20210516_160341.jpg

img_20210516_160353.jpg

Ára: 6000 Ft

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr1516581674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása