Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Kumihimo karkötők

2019. január 16. - Hartmann Zille

ELADÓK!!

Kipróbáltam a kumihimo technikát és készítettem néhány karkötőt.

Az elején még az is gondot okozott, hogy milyen fonallal dolgozzak. A hímzőfonal vékony lett, a vastagabbak pedig merevek lettek vagy bumfordik.

A következő probléma a fonásnál jött elő. Nagyon oda kellett figyelem a szálak sorrendjére és amikor abba hagytam és letettem, nem tudtam melyikkel kell folytatnom a fonást.

De szépen belejöttem és egy idő után már én találtam ki a mintát és szín összeállítást.

 

img_20181005_165742.jpg

img_20181005_165714.jpg

A lapos, szívecske mintásat készítettem utoljára. Ennek a leírása kicsit bonyolult volt, de végül ez is sikerült.

img_20181005_165806.jpg

img_20181005_165856.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr8914567426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása