Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Yin Yang Zillésen

2019. január 05. - Hartmann Zille

Elkelt!

Az interneten láttam ezt a medált és nagyon megtetszett, de kicsit változtattam rajta. A színében és a közepében lévő gyöngyökkel is.

Raw technikával készült. Ebben az esetben sokat kellett rajzolgatnom és gondolkodnom, hogy hogyan jön ki a minta. Mert először azt gondoltam, hogy a két színt külön-külön elkészítem és utána fűzöm össze, de aztán rájöttem lehet ezt egyben is megfűzni! :)

 

img_20181005_163543.jpg

img_20181005_163555.jpg

img_20181005_163651.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr4414539166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása