Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Fehér - fényes bojt fülbevaló

2018. december 03. - Hartmann Zille

Elkelt!

Egyre több hölgy, nő, lány fülében láttam bojtos fülbevalót jártamban-keltemben. Gondoltam, készítek én is.

Először készen akartam venni, de a boltokban nem találtam fülbevalónak való bojtot csak függönyhöz valót. Úgy gondoltam az talán nagy és nehéz lenne a fülnek. Így elkezdtem böngészni az internetet és láss csodát csomó leírást és videót találtam. Kiderült nem is olyan nehéz készíteni bojtot. Elmentem hát a rövidáru boltba és vettem fonalat. Nagy lelkesen elkészítettem a bojtot.

Szép lett, nagyon tetszett, de valami mégis hiányzott róla! Hát persze, hogy a gyöngyök!!

Így készült ez a bojtos fülbevaló. (Csak a fotó is olyan jól sikerült volna!! :) )

img_20181005_190845.jpg

img_20181005_190919.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr7214416800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása