Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Gyöngysapka

2017. november 06. - Hartmann Zille

Eladó!!  Ára: 1300Ft

 

Találtam egy képet, ahol a gyöngysapka (ami általában fémből van) gyöngyből készült. Ennek a gyöngysapkának a különlegessége, hogy háromszög alakú gyöngyből készült, herringbone fűzés technikával. Többször visszabontottam mire rájöttem a helyes mintára. És ha már ennyire belejöttem készítettem eggyel nagyobb méretű gyöngyökből is. Érdekes, hogy más formát adott ki a minta, de ez olyan lett mintha az Eiffel torony lenne. (csak három lába van).

dsc02252.JPG

dsc02245.JPG

dsc02251.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr8813196014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása