Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Cicmarek

2017. október 31. - Hartmann Zille

Elkelt!

Mikor én még kislány voltam rengeteg kabarét néztünk a tévében és hallgattunk a rádióban. Ebből a jelenetből a Cicvarek maradt meg a családban, mint megszólítás. Majd az évek előre haladtával Cicmarek lett belőle és részemről a számomra ismeretlen macskákat kezdtem el így szólítani.

https://www.youtube.com/watch?v=qs3XPLsU4yA

Mikor ezt a cicás medált készítettem rögtön Cicmareknek kezdtem el szólítani. Egy kislányhoz került. Remélem érzi majd amikor viseli, hogy milyen kedvesen dorombol neki.

Sajnos a rivoli gyöngyöket nagyon nehéz fotózni! Csillog-villog, fényeskedik!

cicmarek_medal4.JPG

cicmarek_medal7.JPG

cicmarek_medal10.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr7713120276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása