Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Csiga? Spirál?

2016. december 18. - Hartmann Zille

Ezt a képet találtam a Pinteresten. Nagyon sokáig nézegettem és másik beállítású fényképet is néztem róla, de nem tudtam rájönni, hogy mit látok. Majd a Facebookon van egy csoport, ahol egy tag készített egy ilyen medált. Megkértem, hogy küldje át nekem a fűzésmintát és akkor döbbentem rá, hogy ez egy spirál csak a gyöngyök különböző mérete miatt lesz ennyire különleges.                                                                                                          Ennek a medálnak a készítője, a neve: Anna Richerby-South Africa "To Have and Hold"  

Persze, hogy én is elkészítettem. Ezt nem lehetett kihagyni! Fantasztikusan néz ki! Még fülbevalót is fűztem hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr1212056613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása