Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Stílusos karácsonyi fülbevalók

2016. december 10. - Hartmann Zille

Eszembe jutott, hogy valamikor régen (mikor még kislányos fülbevalóm volt) a karácsonyi szünetben, otthon a fülbevalómra akasztottam a kisebb méretű gömbdíszeket. Nagyon élveztem, hogy óriási fülbevalóm van és ahogy mozgattam a fejem ide-oda ringatózott és úgy éreztem én is a karácsony része lettem. Most is ez az érzés kerített hatalmába miközben ezeket a fülbevalókat készítettem.

Ezek a 2cm átmérőjű gömbből készültek, így kellemes a méretük. A fehérből az egyik fényes, a másik matt színű. Sajnos a fényképen nem látszik jól.

arany_gombfulbevalok.jpg

feher_gombfubevalo.jpg

piros_gombfulbevalok.jpg

Ára: 700Ft/pár

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr3712038907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása