Zille Manufaktúra

Zille Manufaktúra

Angyalok

2016. június 14. - Hartmann Zille

Budapesten jártam a nagy karácsonyi vásáron és sétálás közben megakadt a szemem egy olyan asztalon, ahol gyöngyből készült "mindenfélék" voltak. (kb. 4 éve) Azon gondolkoztam vajon valaki megnézi, minősíti-e a termékeket mielőtt kiadják az engedélyeket az árusításukra? És akkor megakadt a szemem egy kosárkán ami tele volt olyan angyalkákkal, akiknek a szárnyuk is gyöngyből volt fűzve. Jó alaposan megnéztem, hazajöttem és azonnal nekiláttam a készítésüknek. Tulajdonképpen elég sokára jöttem rá, hogy a szárnyat peyote négyzetből kell készíteni. Utána még kicsit kellet gondolkodnom az összeállításon, de végül sikerült. Köszönöm az árusnak, hogy elkészítette az angyalkát és ezért most már én is tudok angyalokat készíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zillemanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr508810818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása